Referent/ka životního prostředí
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5 zastoupený tajemnicí Úřadu městské části Praha 5 vyhlašuje 05.09.2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice
„Referent/ka životního prostředí“
Odbor ochrany životního prostředí, Úřad městské části Praha 5
(pozice č. 66/2024)
Sjednaný druh práce: referent/ka životního prostředí, s místem výkonu práce Praha.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, pracovní úvazek 40 hodin týdně.
Předpokládaný datum nástupu: dohodou po skončení výběrového řízení, nejlépe od 01.11.2024.
Pozice je vhodná pro absolventy.
Zadavatel
- nám. 14. října 1381/4, Praha 5, 150 00
- podatelna@praha5.cz
- +420 257 000 511
- https://www.praha5.cz/
Lokalizace
- Praha
Forma spolupráce
- Práce / Plný úvazek
Délka spolupráce
- na dobu neurčitou
Termín nástupu
- dohodou po skončení výběrového řízení, nejlépe od 01.11.2024
Jazykové znalosti
Náplň práce
- podílí se na vydávání „jednotného environmentálního stanoviska“ u záměrů, které podléhají povolování dle stavebního zákona nebo posouzení vlivů na životní prostředí dle zákona o posuzování vlivů na životní prostředí,
- vydává povolení, vyjádření, stanoviska a rozhodnutí dle zákona o odpadech v plném rozsahu, včetně kontroly jejich plnění,
- vyřizuje podněty a stížnosti občanů, včetně běžné agendy na úseku odpadového hospodářství,
- samostatně vede správní a přestupková řízení, včetně ukládání sankcí,
- zajišťuje vedení evidence a zpracování evidence odpadů a nakládání s nimi na území MČ Praha 5.
Požadavky
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) plná svéprávnost,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena).
Požadované vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- v případě udělení výjimky dle § 3 odst. 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, postačí střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Požadovaný obor, zaměření:
- ekonomické, přírodní vědy, právní nebo v obdobném oboru požadované práce.
Další požadavky:
Orientace v obecných právních předpisech, zejména znalost:
- zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze,
- zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů,
- zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,
- zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,
- zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech,
- zákona č. 477/2001 Sb., o obalech,
- zákona č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností,
- zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole,
- zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,
- zákona č. 148/2023 Sb., o jednotném environmentálním stanovisku,
- zákona č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí,
- zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, vše ve znění pozdějších předpisů,
- dalších právních norem zde neuvedených, souvisejících s výkonem požadované práce.
Osobnostní předpoklady pro výkon sjednaného druhu práce:
- vynikající vyjadřovací schopnost v písemném i ústním projevu,
- znalost nástrojů digitální komunikace,
- organizační schopnosti,
- přesnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost.
Vítány:
- praxe v oboru požadované práce ve státní správě a samosprávě,
- složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oboru požadované práce,
- znalost práce s IS GINIS nebo v systémech obdobných,
- uživatelská znalost práce na PC (Codexis,Word, Excel, Outlook, internet).
Nabízíme
Nabízíme zajímavé platové ohodnocení: 10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň vždy dle předchozí započitatelné praxe.
Možnost přiznání osobního příplatku dle schopností, výkonu a aktivit s ohledem na vnitřní platový předpis. Mimořádné čtvrtletní odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků.
Nabízíme tyto benefity:
- pružná pracovní doba,
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days,
- karta MultiSport,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- stravenky v hodnotě 130,-Kč,
- příspěvek na sociální výpomoc,
- podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
- práci v profesionálním kolektivu v příjemném pracovní prostředí,
- výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy.
Další informace
Zájemce podává písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti :
a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis.
Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5, Kariérní stránky (https://www.e-zamestnani.cz/nabidka-prace-na urade/hlavnimesto-praha/kariera-mestska-cast-praha-5/)
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději 23.09.2024 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5. V případě osobního podání pouze v době úředních hodin
podatelny.
Kontaktní osoba: Mgr. Jana Klímová, personalistka
Telefon: 257 000 987
Email: jana.klimova@praha5.cz
Na obálku uveďte:
„Výběrové řízení – pozice č. 66/2024 – referent/ka životního prostředí – NEOTVÍRAT“
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Odbor Kancelář tajemníka, oddělení personální a mzdové
do rukou personalistky Mgr. Jany Klímové
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky Městské části Praha 5. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové
schránky yctbyzq. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – POZICE Č. 66/2024 – REFERENT/KA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ – NEOTVÍRAT.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.
Poučení:
1) Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům oddělení personálního a mzdového a členům výběrové komise. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným zájemcům vráceny veškeré poskytnuté doklady. Podle § 9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, nese uchazeč náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
2) Při výběru uchazečů a uchazeček o volná pracovní místa jsou, jak dodržovány principy rovných příležitostí mezi muži a ženami a zachovávány postupy zajišťující rovné zacházení, tak je dodržována ochrana jimi poskytnutých osobních údajů v souladu s platnými právními předpisy. Při získávání a výběru uchazečů a uchazeček o volná pracovní místa dodržujeme v souladu s platnými právními předpisy ochranu osobních údajů. Dovolujeme si upozornit, že Úřad městské části Praha 5 nevede žádnou databázi zájemců o zaměstnání. Případné žádosti o zaměstnání, které nejsou reakcí na zveřejněné výběrové řízení či oznámení o obsazení volného místa, jsou zájemcům o zaměstnání vráceny.
3) Podle § 16 odst. 3, 4 a 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, úředník nesmí být členem řídícího, dozorčího nebo kontrolního orgánu právnické osoby, jejímž předmětem činnosti je podnikání; úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatele; uvedená omezení se nevztahují na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku.