IT koordinátor(ka) projektu/IT product owner pro správu webové platformy

Chcete se stát součástí projektu, který propojuje všechny čtyři národní parky ČR a rozvíjí digitální nástroje pro udržitelný cestovní ruch a ochranu přírody? Hledáme nového kolegu/kolegyni, který*á převezme koordinaci vývoje a správy webové platformy a dalších IT nástrojů v rámci projektu „Zodpovědně do přírody“, který je zaměřen na řízený rozvoj turismu v českých národních parcích.

DHP Conservation s.r.o.

Kontaktní osoba
Michael Hošek

Forma spolupráce

  • Práce / Plný úvazek
  • Práce / Částečný úvazek

Lokalita

  • Praha

Termín nástupu

1.1.2026, případně dle dohody

Délka spolupráce

na dobu určitou do 11/2028

Náplň práce

Koordinace vývoje webové platformy
  • Řízení zakázky na vývoj webu: příprava podkladů, zadání a výběr dodavatele na základě výběrového řízení
  • Průběžné řízení práce IT dodavatele: sledování milníků, funkčnosti, implementace připomínek
  • Úzká spolupráce s odbornými garanty obsahu – správami národních parků, univerzitami a PR týmem projektu
  • Koordinace testování platformy a jejího ladění před spuštěním z hlediska IT i UX
  • Koordinace „IT pracovní skupiny projektu“
Správa technického zázemí projektu
  • Koordinace tvorby a správa IT nástrojů pro potřebu rozvoje a provozu webové platformy (např. webová redakce, cloudové úložiště, e-learning systém, apod.)
  • Příprava podkladů pro dlouhodobou správu platformy po skončení projektu 
Spolupráce s IT pracovníky národních parků (NP)
  • Zajištění kompatibility řešení s interními systémy správ NP
  • Řešení provozních vazeb (hosting, přístupová práva, sdílení dat)
  • Koordinace výměny zkušeností a sjednocování požadavků správ NP (např. GDPR, přístupnost)
Podpora ostatních komponent projektu z IT hlediska 
  • Technické zajištění propojení výstupů (např. videí, e-learningu, podcastů) s webovou platformou
  • Konzultace s projektovým týmem ohledně struktury sběru a prezentace dat (vizualizace, integrace)
Koordinace udržitelnosti a předání výstupů
  • Spolupráce na vytvoření metodiky správy výstupů po skončení projektu
  • Přenos know-how k dlouhodobému provozu partnerům projektu
  • Účast na závěrečných prezentacích projektu a předání výstupů
IT podpora INTEGRA Group (IG)
  • Harmonizace rozvoje a správy webové platformy z hlediska IT s interními IT systémy IG
  • Podpora správy a rozvoje firemního systému (Google Workspace) včetně mapového serveru QGIS
  • Aktualizace webů IG
Vaše práce bude klíčová pro zajištění funkčnosti, uživatelské přívětivosti a technické udržitelnosti výstupů projektu, konkrétně webové platformy, která vznikne jako společná „brána“ pro návštěvníky a zájemce o informace o všech národních parcích v Česku.
Nepotřebujeme přímo programátora, ale spíše zkušeného experta s přehledem v IT, který dokáže koordinovat zadání pro vznik webové platformy a souvisejících aplikací, komunikovat s dodavateli i partnery, a stát se tak naším „product owner“. A co považujeme za nezbytné je Váš kladný vztah k přírodě a péči o ní.

Požadavky

  • Máte VŠ vzdělání technického/informatického směru nebo prokazatelnou praxi v oblasti IT projektů v roli „product owner“ nebo podobné pozici?
  • Umíte výborně česky psaným i mluveným projevem?
  • Zvládáte komunikovat s vývojáři i zadavateli?
  • Orientujete se v UX a uživatelském testování?
  • Máte znalost s provozním zajištěním webu?
  • Jste samostatný/á, pečlivý/á, systematický/á a umíte držet termíny?

Jazykové znalosti

  • čeština, C2 - jazykově způsobilý

Nabízíme

  • Smysluplnou práci v projektu s dopadem na udržitelný turismus a veřejný prostor
  • Úvazek 0,6–0,8 dle dohody (pracovní smlouva na dobu určitou dle trvání projektu (11/2028) s možností pokračování dle dohody a úspěšnosti implementace)
  • Místo výkonu práce: Praha 1 (možnost občasné práce z domova po zapracování a po dohodě)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Přátelský tým odborníků a otevřené prostředí v rámci INTEGRA Group, do které DHP Conservation patří
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, možnost občasné práce z domova, flexibilní pracovní doba, mobilní telefon s datovým tarifem, laptop, stravenkový paušál, firemní akce

Další informace

Finanční ohodnocení:
Odpovídající úrovni zkušeností – více informací bude poskytnuto v rámci výběrového řízení.

Výběrové řízení je tříkolové:
1)  Kontrola splnění požadovaných kritérií na základě životopisu a motivačního dopisu a v případě splnění požadavků online setkání.

2)  Zadání úkolu souvisejícího s tématem projektu. Úkol bude tematicky zaměřený na oblast projektu a Vaší roli v něm a přiměřeně náročný. Jeho výstup nebude dále používán – bude sloužit pouze k porozumění vzájemných očekávání.

3)  Osobní setkání a diskuse v případě, že se s uchazečem úspěšně dohodneme v předchozích krocích.

V případě zájmu posílejte životopis a motivační dopis (v délce do 1 normostrany) jako odpověď na inzerát na michael.hosek@integracons.com