Fakturant/referent logistiky na zkrácený úvazek

Hledáme dlouhodobou spolupráci s možností rozvoje a zapojení se do dalších aktivit firmy (například obchod, podpora prodeje). Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Hejtmánková obchod@fairmade.cz tel: 602 802 472

Forma spolupráce

  • Práce / Částečný úvazek

Lokalita

  • celá ČR

Termín nástupu

1.7.2025

Náplň práce

-          Zasílání objednávek zboží zahraničním dodavatelům, komunikace v angličtině ohledně objednávek, řešení reklamací, oprav objednávek, zadávání příjemek zboží do systému skladu, kontrola expirací a správnosti faktur
-          Logistika – objednávání a domlouvání přepravy od dodavatele do ČR na náš sklad, řešení exportních dokumentů z UK (zaučíme)
-          Odbavování velkoobchodních objednávek dle ceníků, odbavování objednávek koncovým zákazníkům a komunikace ohledně objednávek, vystavování dobropisů, řešení reklamací, svozů a naskladňování. 
-          Administrativní podpora týmu

Požadavky

-          excel na dobré úrovni (základní funkce, kontingenční tabulky, práce s daty)
-          angličtina na dobré úrovni (vyřizování objednávek, reklamace, dotazy na zboží apod.)
-          dobré komunikační dovednosti a dobrá organizace práce, systematický přístup
-          ochota učit se a zlepšovat procesy, pozitivní a proaktivní přístup k práci

-          Velká výhoda: 
o   zkušenosti s účetním systémem – nejlépe Pohoda (odbavování objednávek, vystavování dokladů)
o   zkušenost s administrací e-shopu
o   Zkušenosti se systémem EDI
o   Zkušenosti s programy na úpravu produktových fotek (AI, Photoshop, aj.)

Nabízíme

-          Mzdu 200 Kč čistého/hod
-          Práce 5 dní v týdnu na zkrácený úvazek – ideálně 8-12 kvůli rannímu odbavování objednávek, nebo dle domluvy
-          Home office 3 dny v týdnu (ideálně středa-pátek)
-          Moderní pracovní prostředí v krásné části Prahy 5 a veselý a pracovitý kolektiv
-          Možnost navýšení úvazku, nebo nárazových víceprací dle domluvy a Vašich možností 
-          Firemní telefon