Pro naše obchodní oddělení hledáme šikovného člověka, který se chce rozvíjet v oblasti administrativní podpory obchodu a postupně získávat praktické zkušenosti v mezinárodní společnosti. Pozice je pro tebe ideální, pokud hledáš částečný úvazek (20 hodin týdně) a příležitost být součástí dynamického týmu. Jako trainee budeš mít možnost nahlédnout do fungování úspěšné technologické firmy a získat cenné pracovní zkušenosti.
administrativní podpora obchodního oddělení a obchodních zástupců
příprava a zpracování obchodních případů v CRM (nabídky, smlouvy a obměny)
zadávání a správa tendrů v systému
zpracování dodatků, evidence ukončení smluv a změn obchodních podmínek
organizace a příprava pravidelných i výjezdních porad včetně zápisu
podpora při implementaci nových projektů
organizace zákaznických akcí
další ad hoc úkoly dle potřeby týmu
V této roli budeš mít příležitost získat komplexní přehled o fungování obchodního oddělení a postupně se naučit pracovat s interními systémy společnosti.
Požadavky
SŠ vzdělání nebo probíhající/ukončené VŠ studium
pokročilou znalost MS Office (zejména Excel a PowerPoint)
komunikativnost a organizační schopnosti
nebát se prezentovat před větší skupinou kolegů
pečlivost a smysl pro detail
samostatnost a proaktivní přístup
ochotu učit se novým věcem
základní znalost anglického jazyka
možnost pracovat 15-20 hodin týdně – flexibilně, po zaučení možnost fungování z kanceláře/home office
Jazykové znalosti
čeština,
C2 - jazykově způsobilý
angličtina,
B1 - středně pokročilý
Nabízíme
možnost získat praxi při studiu anebo nevypadnout z pracovního tempa při rodičovské dovolené
pokud něco neznáš, neumíš – vysvětlíme, naučíme
rozvoj a rozšiřování pracovní náplně podle tvých dovedností a našich možností
dlouhodobou praxi ve velké a stabilní společnosti
fajn kolegy, kteří ti pomůžou, když budeš potřebovat