Contract Administration, spol. s r.o.
Lokalizace firmy
- celá ČR
Typ firmy
- Firma, velká (nad 200 zaměstnanců)
O firmě
Contract Administration (CA) je středoevropským leaderem v poskytování specializované služby Business Process Outsourcing (BPO) v oblasti zpracování mezd a personální administrativy. Naším cílem je poskytnout našim zákazníkům komplexní řešení ve sféře řízení lidských zdrojů (Human Capital Solutions), protože jsme přesvědčeni, že komplexní a provázané řešení umožňuje dosažení efektivity procesů i nákladů a přináší tak očekávanou přidanou hodnotu.
Vedle zpracování mezd a personální administrativy nabízíme mzdovou pohotovost, mzdový audit, personální a pracovně-právní poradenství, interim payroll a HR management.
Svoji pozici na trhu budujeme od roku 1991, kdy jsme otevřeli první kancelář v Polsku, a řadíme se tak mezi vůbec první společnosti v rámci regionu poskytující tento druh služeb. V roce 1996 jsme otevřeli pobočku v České Republice, v současné době nás najdete ve dvou největších městech – Praze a Brně. Naše služby mohou také využít Klienti na Slovensku.
Po téměř 20 let, především díky tvrdé práci, inovativnímu myšlení a neustálému zlepšování se jsme získali celou řadu Klientů, mezi které patří významné mezinárodní společnosti, známé české podniky, ale i nově začínající firmy.
V rámci našeho regionu jsme výhradními partnery nadnárodních poradenských společností (poskytujících služby externího zpracování mezd) BakerTilly International, Ceridian a Antex International.
Své know-how a best practices sdílíme s řadou společností bez ohledu na jejich velikost či obor působení.
Nabízené benefity
Co nabízíme:
- zajímavou, pestrou, samostatnou a zodpovědnou práci pro naše mezinárodní i lokální klienty,
- přímý kontakt s klienty i v cizích jazycích,
- možnost vyzkoušet si více oblastí během krátkého období,
- výhody mezinárodní poradenské sítě,
- velmi přátelské prostředí,
- možnost kariérního růstu,
- pestrou škálu firemních benefitů, která koresponduje s individuálním přínosem a rozvojem zaměstnanců.