GuideVision, s.r.o.
Lokalizace firmy
- celá ČR
- Polsko, Německo, Maďarsko, Finsko
Typ firmy
- Firma, velká (nad 200 zaměstnanců)
O firmě
GuideVision, člen rodiny společností Infosys, je nejvýznamnějším partnerem ServiceNow ve střední a východní Evropě. V současné době se můžeme pochlubit nejvyšším počtem realizovaných implementací, certifikovaných konzultantů, stejně jako nejvyšším počtem spokojených zákazníků v tomto regionu. Cloudová platforma ServiceNow je celosvětovou jedničkou pro zajištění správy zejména IT procesů (ITSM).
Poskytujeme kompletní “end-to-end” služby, které jsou nezbytné pro integraci ServiceNow do různorodého firemního prostředí v souladu s jakoukoliv IT strategií. Našim zákazníkům nabízíme komplexní přístup od strategického poradenství, přes implementaci a integraci až po školení a následnou podporu. Sídlíme v Praze a společně s našimi pobočkami v Brně a Hradci Králové a se zahraničními pobočkami v Maďarsku, Polsku, Finsku a Německu poskytujeme naše služby mezinárodním společnostem z oblasti bankovnictví, strategického consultingu, logistiky, telekomunikací a dalších odvětví.
Jsme Elite Partner ServiceNow a našimi hlavním cílem jsou vysoká kvalita dodávaných řešení a maximální spokojenost našich zákazníků.
Klademe velký důraz na profesní a osobní rozvoj.
Hned v úvodu naší spolupráce mají IT konzultanti a další kolegové z Operations (QA, project manažeři, business konzultanti, ...) dvouměsíční ServiceNow školení, po kterém jsou připraveni působit na různorodých ServiceNow projektech nejen z oblasti ITSM. Realizujeme řadu externích kurzů a možnost certifikací nejen pro oblast ServiceNow, ITIL, Scrum, UX, ale i v jiných oborech.
Jednou až dvakrát za měsíc pořádáme praktické interaktivní workshopy na různá technická či business témata. Tyto akce máme rádi nejen pro svou informační hodnotu, ale také pro neformální atmosféru. Technologické setkání organizovaná pro celou skupinu se konají několikrát do roka. Během odpoledne sdílí kolegové s ostatními formou prezentací své zkušenosti z projektů a poznatky ohledně zajímavých technologií a aktuálních trendů v IT. Pro práci a komunikaci s klienty je pro nás kromě technického školení důležitý i rozvoj netechnických měkkých a manažerských dovedností.
Firemní kultura
Záleží nám na tom, aby nás to společně bavilo. Fajn kolegové, zajímavé projekty, technologie, mezinárodní klienti a týmy, vzdělávání, sdílení zkušeností, workshopy, hackathony, společné snídaně, výlety, a hlavně otevřená firemní kultura, to vše nás drží pospolu a posouvá dál.
Nabízené benefity
- Technologie - ServiceNow jedničkou v oblasti ESM
- Profesní/osobní rozvoj
- Mezinárodní týmy
- Sick days
- 25 dní dovolené
- Multisport karta
- Cafeterie
- Stravenková karta
- Kurzy anglického a německého jazyka
- Občerstvení na pracovišti
... a mnoho dalších benefitů.