Europ Assistance s.r.o.
Lokalizace firmy
- Praha
Typ firmy
- Firma, střední (do 200 zaměstnanců)
O firmě
Europ Assistance Česká a Slovenská republika patří do jedné z největších mezinárodních světových skupin asistenčních služeb Europ Assistance Group, Generali a České pojišťovny. Již od roku 1963 poskytuje naše skupina služby klientům po celém světě a určuje trendy na trhu asistenčních služeb. Nepřetržitě. 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.
V současnosti více než 300 000 000 zákazníků využívá asistenčních a pojistných programů Europ Assistance po celém světě.
Europ Assistance Česká a Slovenská republika je poskytovatelem komplexních asistenčních služeb a služeb likvidace pojistných událostí. Díky silnému mezinárodnímu zázemí a know-how skupiny nabízíme a poskytujeme naším zákazníkům komplexní specializovaná pojistná a servisní řešení šitá na míru potřebám klientů.
Firemní kultura
Jsme společnost s otevřenou kulturou a přátelskou atmosférou. Vyznáváme několik zásadních hodnot:
Závazek ke klientovi:
Základní cíl je spokojenost zákazníka. Každý zaměstnanec se věnuje péči o zákazníka a potřeby zákazníků jsou vždy východiskem pro nové strategie, produkty a služby.
Efektivní týmová práce:
Stát se světovým leaderem je společnou ambicí. Zaměstnanci firmy nahlížejí na kulturní odlišnosti jako na konkurenční výhodu, chtějí využít potenciál spolupráce napříč zeměmi a kulturami a firma jim poskytuje pracovní prostředí, které podporuje efektivní týmovou práci.
Tvorba přidané hodnoty:
Při řešení stresových situací a vyřizování naléhavých úkolů pod tlakem je základním faktorem úspěchu efektivní využívání zdrojů. Poskytovaná kvalita je výsledkem úsilí poskytnout všem klientům nejefektivnější řešení a zároveň zajistil ziskový růst společnosti.
Novátorské nasazení:
Vytvářet nové způsoby asistence, udržovat pracovní nasazení a vymýšlet inovace, které neustále vyvíjejí odvětví asistence. Kreativita umožňuje rychle poskytovat nejvhodnější řešení. Každá nová výzva a řízení rizik je možností k využití již získaných zkušeností a vylepšení každodenních služeb.
Morální integrita:
Přímé, čestné a etické chování. Společnost si předsevzala projevovat zdvořilost a respekt ke každému: zaměstnancům, zákazníkům, partnerům, a stejně tak i akcionářům. Zaměstnanci a spolupracovníci jednají v duchu integrity a osobní zodpovědnosti ve všech svých každodenních rozhodnutích a akcích. Vztahy s našimi kolegy, manažery a v rámci celé skupiny jsou transparentní a loajální.
Nabízené benefity
- stravenky
- jazykové kurzy
- občerstvení na pracovišti
- posilovna v objektu zdarma
- příspěvky na penzijní / životní připojištění
- firemní akce a teambuildingy
- Kafetérie