Referent/ka Úseku technické podpory Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic

Statutární město Pardubice – Magistrát města Pardubic, zastoupené tajemníkem, vyhlašuje dne 03.11.2025 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), výběrové řízení č. 73/2025 na pozici referenta/ky Úseku technické podpory Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic.

Forma spolupráce

  • Práce / Plný úvazek

Lokalita

  • Pardubický kraj

Termín nástupu

dohodou po ukončení výběrového řízení

Délka spolupráce

na dobu neurčitou

Náplň práce

Charakteristika vykonávané činnosti: 
  • pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice 
  • samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocováním a zpracováním geografických dat pro potřebu geografického informačního systému 
  • zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice - digitální mapa 
  • podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů 

Požadavky

Kvalifikační předpoklady a požadavky: 
  • vysokoškolské vzdělání v souladu s ust. § 44 stavebního zákona 
  • praxe v oboru výhodou 
  • znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi 
  • praxe ve veřejné správě výhodou 
  • zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou 
  • schopnost koncepčního a analytického myšlení 
  • příjemné vystupování, komunikativnost 
  • znalost práce na PC (MS Office, GIS – GeostoreV6, CAD) 
  • řidičský průkaz sk. B s aktivní praxí výhodou 

Nabízíme

  • stabilní zázemí úřadu územní samosprávy 
  • motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu 
  • mimořádné odměny 
  • pružnou pracovní dobu 
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní placeného zdravotního volna, 3 dny placeného rehabilitačního volna 
  • program MultiSport 
  • podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání 
  • výhodné telefonní tarify 
  • stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) 
  • příspěvek na produkty spoření na stáří 1 500,- Kč/měsíc 
  • příspěvek do Cafeterie na kulturní a sportovní vyžití 8 000,- Kč/rok  
  • příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením 

Další informace

Místo výkonu práce: město Pardubice 
Platové zařazení: 11. platová třída 
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení 
Pracovní poměr: na dobu neurčitou 

Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: 
a) jméno, příjmení a titul uchazeče 
b) datum a místo narození uchazeče 
c) státní příslušnost uchazeče 
d) místo trvalého pobytu uchazeče 
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu 
f) datum a podpis uchazeče 

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje: 
a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností 
b) motivační dopis 
c) čestné prohlášení o bezúhonnosti* 
d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání) ** 
e) telefonický a e-mailový kontakt 

Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: 
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě. Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 18.11.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 15.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu: 
Magistrát města Pardubic 
Kancelář tajemníka – personální oddělení 
Pernštýnské náměstí 1 
530 21 Pardubice 
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. 

Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 18.11.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím e podatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. 

Formulář přihlášky do výběrového řízení a formulář čestného prohlášení o bezúhonnosti jsou k dispozici na oficiálních webových stránkách statutárního města Pardubice v sekci Město – Kariéra – Výběrové řízení: https://pardubice.eu/vyberove-rizeni 

Přihlášky doručené (v případě doručení poštou podané) po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. 

Případné dotazy zodpoví 
Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo 
Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471. 
Dotazy k náplni práce zodpoví Ing. arch. Mariana Zmítková, vedoucí odboru hlavního architekta magistrátu, tel.: 466 859 138. 

Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice, Magistrát města Pardubic, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je naplnění právní povinnosti ve smyslu z. č. 312/2002 Sb., který uchazečům ukládá prokázat splnění požadavků pro výkon funkce, která je předmětem tohoto výběrového řízení a dále podkladem pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem. 
Sdělení e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce umožňuje zefektivnění komunikace mezi uchazečem a správcem v rámci výběrového řízení (např. k vyrozumění uchazeče o termínech pohovorů, k doplnění přihlášky apod.). 

Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce, a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Neúspěšným uchazečům budou zaslané dokumenty vráceny po ukončení výběrového řízení na jejich korespondenční adresu. Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.pardubice.eu. 

* Uchazeč přijatý do pracovního poměru je nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy povinen předložit originál či ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; cizí státní příslušník je povinen předložit obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce, pokud takový doklad domovský stát vydává (v opačném případě postačí čestné prohlášení o bezúhonnosti připojené k přihlášce do výběrového řízení). 

** Uchazeč přijatý do pracovního poměru je nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy povinen předložit ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu uchazeč připojí rovněž ověřenou kopii nostrifikace. 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.