Odborný rada – krajinář urbanista (961)

Vedoucí služebního úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo Odborný rada – krajinář urbanista (961) v Agentuře ochrany přírody a krajiny České republiky (dále jen AOPK ČR), v Oddělení správa CHKO Broumovsko (484), Regionální pracoviště Východní Čechy (480), se služebním působištěm/pracovištěm v Polici nad Metují.

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 52. Ochrana přírody a krajiny.

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- posuzování staveb a územních plánů podle zákona o ochraně přírody a krajiny, VKP, ÚSES, účast na přípravě strategických dokumentů ochrany přírody v CHKO Broumovsko.

Zadavatel

Lokalizace

  • Královéhradecký kraj

Forma spolupráce

  • Práce / Plný úvazek

Délka spolupráce

  • na dobu neurčitou

Termín nástupu

  • 1. srpen 2023 (nebo dle domluvy)

Jazykové znalosti

Požadavky

Služební úřad za výhodu považuje:

  • ukončené VŠ vzdělání v odpovídajícím studijním programu krajinné inženýrství či stavebním oboru nebo architektuře;
  • znalosti v oblasti pozemních staveb, územního plánování, ochrany přírody a krajiny;
  • základní znalost národní i mezinárodní legislativy v oboru;
  • osobní zájem o problematiku ochrany přírody, organizační schopnosti, iniciativní přístup k řešení úkolů, komunikativnost;
  • přesah do dalších přírodovědných či technických oborů;
  • orientaci a schopnost pohybu v terénu;
  • organizační schopnosti, iniciativní přístup k řešení problémů;
  • komunikativní schopnosti, pečlivost, důslednost, samostatnost;
  • zkušenosti z praxe;
  • znalost cizího jazyka;
  • uživatelské znalosti práce na PC;
  • uživatelské znalosti práce s GIS;
  • řidičský průkaz skupiny B.

 

Nabízíme

Služební úřad poskytuje následující benefity: zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti ochrany přírody a krajiny, možnost dalšího vzdělávání a odborného rozvoje, zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, 5 dnů „sick days“, stravenkový paušál, FKSP, pružnou pracovní dobu.

Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 12. platové třídy.

  • Platový tarif

Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 27 650 Kč do 40 740 Kč.

Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jeho zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

  • Osobní příplatek

Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu, a u tzv. vynikajících, všeobecně uznávaných odborníků do částky odpovídající 100 %.

Další informace

Údaje o podmínkách výkonu služby

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou (za předpokladu
složení úřednické zkoušky).

Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. srpen 2023 (nebo dle domluvy).

Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Místo výkonu služby je Police nad Metují.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce:

https://www.nature.cz/documents/20121/1156703/Podminky_vykonu_sluzby_AOPKCR_v3.pdf/58e62510-
3036-b7bc-4d93-5bcbf099aed0?t=1683036519929

Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti2 o přijetí do služebního poměru a zařazení do služebního poměru na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 10. července 2023, tj. v této lhůtě:

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu – Agentura ochrany přírody a krajiny ČR, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11 – Chodov;
  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese;
  • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu personalni@nature.cz3, nebo
  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky - ID datové schránky služebního úřadu: dkkdkdj.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být z obou stran označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo Odborný rada – krajinář urbanista (961) v Oddělení SCHKO Broumovsko (484), Regionální pracoviště Východní Čechy (480), sp. zn.:
SR/0069/US/2023“.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky4, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem
státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru5 [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],

b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě]6,
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě]7,
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském studijním programu)8,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě]9
.

Další povinné přílohy

K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis10,
b) motivační dopis,
c) práce v oboru (pouze pokud uchazeč v minulosti již nějáké práce publikoval).

Vzory žádostí a příloh jsou k dispozici na uvedeném internetovém odkazu:
https://www.nature.cz/documents/20121/1156703/Zadost_o_prijeti_sluzebni_misto.docx/46046fad-b57a2a10-7025-546d015fb379?t=1652183943719

 

Bližší odborné informace poskytne:

Ing. Hanna Heinzelová, vedoucí Oddělení SCHKO Broumovsko, email: hana.heinzelova@nature.cz

 

Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

 

Poučení služebního orgánu

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.
Dokument doručovaný žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; budeli i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak
bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.
V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

V případě řádné omluvy žadatele z účasti na pohovoru mu může být stanoven náhradní termín pouze se souhlasem služebního orgánu, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu.

 

Bližší informace poskytne a za správnost odpovídá:
Mgr. Eva Hebelková,
oprávněná úřední osoba
Oddělení personální
Agentura ochrany přírody a krajiny ČR
Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha
tel: 951421185, e-mail: eva.hebelkova@nature.cz

 

1 Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis služební nabídky psán v jednom rodě. AOPK ČR tím neupřednostňuje
žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechny došlé žádosti budou posuzovány z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv
na základě jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
2 Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.
3 Žádost je možné podat pomocí jiných technických prostředků v souladu s ustanovením § 37 odst. 4 zákona č. 500/2004 Sb.,
správní řád, ve znění pozdějších předpisů, taková žádost však bude posuzována pouze v případě, že bude do 5 dnů potvrzena
písemným podáním.
4 Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem
totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona o státní službě doložit pouze
písemné čestné prohlášení o státním občanství (je již zahrnuto ve formuláři žádosti, kde stačí doplnit příslušnou kolonku);
uvedenou listinu je žadatel v takovém případě povinen doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru.
5 Žadatel, který není státním občanem České republiky, musí zkouškou u osoby, která jako plnoprávný člen Asociace jazykových
zkušebních institucí v Evropě uskutečňuje touto asociací certifikovanou zkoušku z českého jazyka jako cizího jazyka, prokázat znalost českého jazyka; to neplatí, doloží-li, že absolvoval alespoň po dobu 3 školních roků základní, střední nebo vysokou školu, na kterých byl vyučovacím jazykem český jazyk. Splnění tohoto předpokladu se dokládá příslušnou listinou.
6 Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta šestá zákona o státní službě dokládá písemným čestným prohlášením.
Toto prohlášení je součástí formuláře žádosti.
7 Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta druhá zákona o státní službě dokládá výpisem z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Pokud žadatel do žádosti poskytne údaje nutné k obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů, není již povinen výpis z evidence Rejstříku trestů doložit, neboť si ho služební orgán vyžádá na základě poskytnutých údajů přímo od Rejstříku trestů. Rozsah údajů nutných pro obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů je uveden ve formuláři žádosti.
Není-li žadatel státním občanem České republiky, je povinen doložit bezúhonnost obdobným dokladem o bezúhonnosti. Podle
§ 26 odst. 1 zákona o státní službě jde o doklad obdobný výpisu z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce,
osvědčující bezúhonnost, vydaný státem, jehož je žadatel státním občanem, jakož i státy, v nichž žadatel pobýval v posledních
3 letech nepřetržitě po dobu delší než 6 měsíců (dále jen „domovský stát“), a doložený úředním překladem do českého jazyka; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost písemným čestným prohlášením.
8 Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami, tj. originálem
nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání (výučního listu / maturitního vysvědčení / vysokoškolského
diplomu). Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona o státní službě doložit pouze písemné čestné prohlášení o dosaženém
vzdělání. Písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání je zahrnuto ve formuláři žádosti; uvedenou listinu lze v takovém
případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru.
9 Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 3 zákona o státní službě dokládá písemným čestným prohlášením, které je
zahrnuto ve formuláři žádosti. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona o státní službě služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách.
10 V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož
se výběrové řízení týká. Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

Přílohy

Studenti ČZU se mohou přihlašovat svým uživatelským jménem a heslem jako do UIS

FŽP HLEDÁ MENTORY!

fzp-mentor.png

Více informací

Formulář pro přihlášení

 

Partneři
Akce & přednášky
Facebook
Fakulta životního prostředí ČZU v Praze
Pro zobrazení FB widgetu musí být povolena všechna cookies